MİSYON, VİZYON
Nadya Asansörleri; hizmet verdiği asansör montaj, revizyon, bakım ve arıza konularında, müşterilerine daha iyi ve güvenli hizmet verebilmek için ISO 9001, 95/16/AT Asansör Yönetmeliği, EN 81-1 A1,A2 ve EN 81-2 A1,A2 standartlarına uygun bir kalite yönetim sistemini uygulamaktadır. Müşteri memnuniyetinin sürekliliğini sağlamak amacıyla;
- * Sosyal sorumluluklarını ve yasal yükümlülüklerini eksiksiz yerine getirir,
- * Eğitimli personel ile hizmet verir,
- * Karşılıklı faydaya dayanan uzun süreli tedarikçi ilişkileri kurar.
Kalite yönetim sisteminin etkinliğinin sağlanması ve sürekli iyileştirilmesi,Nadya Asansörleri yönetiminin hedef ve sorumluluğudur.
Amaç, tespit edilen hedefleri başararak, kaliteli ve güvenli hizmet vermek ve uygun müşteri isteklerini eksiksiz olarak karşılamaktır.